Expertní tým Leadgen Akademie

Jsme zde pro váš profesní a firemní růst

V Leadgen Akademii je pro nás prioritou dosahovat vysoké kvality a odborného know-how. Proto jsme se spojili s některými z nejlepších expertů v oblasti B2B lead generation, B2B marketingu, digitalizace a B2B sales.

Každý z našich expertů je pečlivě vybrán na základě jeho/její odbornosti, zkušeností a schopnosti předávat znalosti. Díky tomu si můžete být jisti, že získáváte nejaktuálnější a nejefektivnější rady a strategie pro vaši firmu. Všichni jsou zde pro vás, aby s vámi sdíleli své znalosti a zkušenosti a umožnili vám zvýšit svoji odbornost a kvalifikaci v oblasti B2B lead generation.

Lead Akademie je zde, aby podpořila vás a vaši firmu v dosažení marketingových a obchodních cílů. Pokud máte zájem o konkrétní školení, workshop a nebo si přejete konzultovat váš projekt s jedním z našich expertů, neváhejte nás kontaktovat.

Alexander Visnyai

Alexander Visnyai

Alex je expert na B2B lead generation. Je zakladatelem Leadgen Akademie a je jediný Google Certifikovaný Trenér pro oblast B2B & Retail marketing v Česku i na Slovensku.

Marketingu se věnuje více než 14 let. Za tu dobu spolupracoval s klienty napříč různými obory v e-commerce i B2B. A to jak s klienty ze segmentu SEM, tak i velkých firem s obratem přes 1 mld. Kč.

Alex postavil agenturu digitálního marketingu na Slovensku. V Česku byl jedním ze dvou leaderů, kteří postavili agenturu se souhrnným ročním obratem více než 250 mil. Kč.

Mnoho dalších businessových a marketingových zkušeností získal díky schůzkám s více než 1 000 podnikatelů a spoluprací a tvorbou strategií pro vyšší stovky podnikatelských subjektů.

V průběhu své kariéry spolupracoval např. s těmito firmami: TARPAN Group, Analytics Data Factory, Preciosa, Profimed, Expert ČR, Elmax, Proceram, Liebherr, Hypermedie a další.

Roman Klement

Roman Klement

V obchodu a jeho řízení se pohybuje více než 20 let. Začínal jako obchodník a následovaly manažerské pozice.

Ve společnosti ČEZ Prodej řídil B2B prodej strategickým zákazníkům a v EP Energy Trading, ze skupiny EPH, řídil prodej v segmentech B2B a B2C, zákaznickou péči a marketing.

Pracoval jak na zvyšování tržního podílu, rozvoji obchodních a manažerských týmů, tak i na mnoha transformačních a rozvojových projektech.

David Šmat

David Šmat

David je společně s Romanem Klementem spolumajitelem společnosti SalesUP, která se zaměřuje na zvyšování obchodního výkonu firem.

V B2B obchodě prošel všemi pozicemi, od řadového obchodníka, manažera týmu, až po řízení manažerů týmů.

Úspěšně provedl manažery a obchodníky změnou strategického zaměření a transformací firmy ČEZ ESCO na trhu energetických služeb, včetně zavedení nových produktů a služeb na trh.

Rád spolupracuje s firmami, které se chtějí obchodně zdokonalovat.

Robert Hladil

Robert Hladil

Robert je spolumajitel komunikační agentury Epic PR.

V oboru marketingu a PR působí více než 15 let. Za léta své praxe se podílel na množství komunikačních kampaní pro nadnárodní společnosti i pro menší či začínající firmy.

Stojí za ním například práce pro největší advokátní kancelář v ČR Havel & Partners, pro poradenskou společnost PricewaterhouseCoopers nebo pro největšího světového výrobce stavebních hmot Saint-Gobaine.

Věnuje se interní, externí i krizové komunikaci.

Působil také jako tiskový mluvčí laboratoří Synlab. Je členem PR Klubu a APRA (Asociace public relations).

Miloš Křepelka Leadgen Akademie

Miloš Křepelka

Miloš je expertem na Linkedin a obsah pro sociální sítě.

Marketingu se věnuje už více než 19 let na různých úrovních a pozicích. Sociálním sítím (Linkedin, Facebook, Twitter) a s tím spojenou tvorbou obsahu se věnuje přes 7 let. Texty, co prodávají píše už více než 9 let.

Ve spolupráci s klienty se zaměřuje na konzultace a poradenství, školení, tvorbu strategií a psaní obsahu. 

Klienti se ve spolupráci s Milošem naučí, jak Linkedin využívat nejen jako nástroj pro budování značky, ale především jako lead generation nástroj, který jim generuje peníze.

Jan Berghauer

Jan Berghauer

Honza je majitelem digitální agentury Moonsters a expert na tvorbu účinných vizuálních řešení.

Jeho zkušenosti jsou jak z realizací v tuzemsku, tak i v zahraničí, především v Londýně. Rozsah je opravdu široký, od fashion fotografie až po CGI pro globální automobilový průmysl.

Honza se specializuje na videoprodukci s vizuálním přesahem z fotky, kde ale využívá pohyb a zvuk pro vyprávění příběhů.

Klienty jsou například Google, Coca-cola, Bushman, Ardon Safety, Kappa apod.

Zdeněk Titl Leadgen Akademie

Zdeněk Titl

Zdeněk je spolumajitel firmy Bubble Development, která se zaměřuje na implementaci RAYNET CRM a s tím související integrace a automatizace pomocí platformy Make. 

Implementaci CRM se Zdeněk věnuje od roku 2014, kdy z pozice projektového manažera implementoval custom CRM v rámci skupiny NEWTON Media a.s. do 6 firem ve 4 zemích.

Další zkušenosti získával jako konzultant pro CRM v RAYNET s.r.o. (v letech 2016 – 2022), kdy pomáhal s implementací CRM  ve stovkách firem z mnoha různých oborů

V roce 2018 naprogramoval moduly RAYNET CRM v rámci platformy Make.com (dříve Integromat), čímž se stal RAYNET prvním českým CRM s možností propojení na stovky aplikací bez potřeby programování.

Od roku 2022 se věnuje implementaci CRM pod vlastní firmou Bubble Development s.r.o., jenž je implementačním a integračním partnerem RAYNET CRM a Make.com. Realizují analýzy potřeb, návrhy řešení, nastavujeme CRM, školíme a zkrátka pomáháme klientům s uvedením CRM do praxe.