Expertní tým Leadgen Akademie
Jsme zde pro váš profesní a firemní růst
V Leadgen Akademii je pro nás prioritou dosahovat vysoké kvality a odborného know-how. Proto jsme se spojili s některými z nejlepších expertů v oblasti B2B lead generation, B2B marketingu, digitalizace a B2B sales.
Každý z našich expertů je pečlivě vybrán na základě jeho/její odbornosti, zkušeností a schopnosti předávat znalosti. Díky tomu si můžete být jisti, že získáváte nejaktuálnější a nejefektivnější rady a strategie pro vaši firmu. Všichni jsou zde pro vás, aby s vámi sdíleli své znalosti a zkušenosti a umožnili vám zvýšit svoji odbornost a kvalifikaci v oblasti B2B lead generation.
Lead Akademie je zde, aby podpořila vás a vaši firmu v dosažení marketingových a obchodních cílů. Pokud máte zájem o konkrétní školení, workshop a nebo si přejete konzultovat váš projekt s jedním z našich expertů, neváhejte nás kontaktovat.
Alexander Visnyai
Alex je expert na B2B lead generation. Je zakladatelem Leadgen Akademie a je jediný Google Certifikovaný Trenér pro oblast B2B & Retail marketing v Česku i na Slovensku.
Marketingu se věnuje více než 14 let. Za tu dobu spolupracoval s klienty napříč různými obory v e-commerce i B2B. A to jak s klienty ze segmentu SEM, tak i velkých firem s obratem přes 1 mld. Kč.
Alex postavil agenturu digitálního marketingu na Slovensku. V Česku byl jedním ze dvou leaderů, kteří postavili agenturu se souhrnným ročním obratem více než 250 mil. Kč.
Mnoho dalších businessových a marketingových zkušeností získal díky schůzkám s více než 1 000 podnikatelů a spoluprací a tvorbou strategií pro vyšší stovky podnikatelských subjektů.
V průběhu své kariéry spolupracoval např. s těmito firmami: TARPAN Group, Analytics Data Factory, Preciosa, Profimed, Expert ČR, Elmax, Proceram, Liebherr, Hypermedie a další.
Roman Klement
V obchodu a jeho řízení se pohybuje více než 20 let. Začínal jako obchodník a následovaly manažerské pozice.
Ve společnosti ČEZ Prodej řídil B2B prodej strategickým zákazníkům a v EP Energy Trading, ze skupiny EPH, řídil prodej v segmentech B2B a B2C, zákaznickou péči a marketing.
Pracoval jak na zvyšování tržního podílu, rozvoji obchodních a manažerských týmů, tak i na mnoha transformačních a rozvojových projektech.
David Šmat
David je společně s Romanem Klementem spolumajitelem společnosti SalesUP, která se zaměřuje na zvyšování obchodního výkonu firem.
V B2B obchodě prošel všemi pozicemi, od řadového obchodníka, manažera týmu, až po řízení manažerů týmů.
Úspěšně provedl manažery a obchodníky změnou strategického zaměření a transformací firmy ČEZ ESCO na trhu energetických služeb, včetně zavedení nových produktů a služeb na trh.
Rád spolupracuje s firmami, které se chtějí obchodně zdokonalovat.
Robert Hladil
Robert je spolumajitel komunikační agentury Epic PR.
V oboru marketingu a PR působí více než 15 let. Za léta své praxe se podílel na množství komunikačních kampaní pro nadnárodní společnosti i pro menší či začínající firmy.
Stojí za ním například práce pro největší advokátní kancelář v ČR Havel & Partners, pro poradenskou společnost PricewaterhouseCoopers nebo pro největšího světového výrobce stavebních hmot Saint-Gobaine.
Věnuje se interní, externí i krizové komunikaci.
Působil také jako tiskový mluvčí laboratoří Synlab. Je členem PR Klubu a APRA (Asociace public relations).
Miloš Křepelka
Miloš je expertem na Linkedin a obsah pro sociální sítě.
Marketingu se věnuje už více než 19 let na různých úrovních a pozicích. Sociálním sítím (Linkedin, Facebook, Twitter) a s tím spojenou tvorbou obsahu se věnuje přes 7 let. Texty, co prodávají píše už více než 9 let.
Ve spolupráci s klienty se zaměřuje na konzultace a poradenství, školení, tvorbu strategií a psaní obsahu.
Klienti se ve spolupráci s Milošem naučí, jak Linkedin využívat nejen jako nástroj pro budování značky, ale především jako lead generation nástroj, který jim generuje peníze.
Jan Berghauer
Honza je majitelem digitální agentury Moonsters a expert na tvorbu účinných vizuálních řešení.
Jeho zkušenosti jsou jak z realizací v tuzemsku, tak i v zahraničí, především v Londýně. Rozsah je opravdu široký, od fashion fotografie až po CGI pro globální automobilový průmysl.
Honza se specializuje na videoprodukci s vizuálním přesahem z fotky, kde ale využívá pohyb a zvuk pro vyprávění příběhů.
Klienty jsou například Google, Coca-cola, Bushman, Ardon Safety, Kappa apod.
Zdeněk Titl
Zdeněk je spolumajitel firmy Bubble Development, která se zaměřuje na implementaci RAYNET CRM a s tím související integrace a automatizace pomocí platformy Make.
Implementaci CRM se Zdeněk věnuje od roku 2014, kdy z pozice projektového manažera implementoval custom CRM v rámci skupiny NEWTON Media a.s. do 6 firem ve 4 zemích.
Další zkušenosti získával jako konzultant pro CRM v RAYNET s.r.o. (v letech 2016 – 2022), kdy pomáhal s implementací CRM ve stovkách firem z mnoha různých oborů
V roce 2018 naprogramoval moduly RAYNET CRM v rámci platformy Make.com (dříve Integromat), čímž se stal RAYNET prvním českým CRM s možností propojení na stovky aplikací bez potřeby programování.
Od roku 2022 se věnuje implementaci CRM pod vlastní firmou Bubble Development s.r.o., jenž je implementačním a integračním partnerem RAYNET CRM a Make.com. Realizují analýzy potřeb, návrhy řešení, nastavujeme CRM, školíme a zkrátka pomáháme klientům s uvedením CRM do praxe.