Program

MINI AKADEMIE

LEAD GENERATION STRATÉG

"Naučte se vytvářet účinné B2B Lead generation strategie"

Cílem programu „Lead generation stratég“ je praktickou formou naučit jednotlivé účastníky procesu tvorby Lead generation strategie. Po absolvování této Mini Akademie budou účastníci schopni vytvořit B2B lead generation strategie pro jejich firmy.

20 hodin

2 celodenní off-line workshopy

1 půldenní on-line Mastermind

Účastníci programu „Lead generation stratég“ tedy získají unikátní know how, které v první řadě umožní jejich firmám dynamický růst a rozvíjet se a v druhé řadě výrazně zvýší jejich osobní kvalifikaci.

Cílem programu „Lead generation stratég“ je praktickou formou naučit jednotlivé účastníky kompletnímu procesu tvorby Lead generation strategie. Po absolvování tohoto programu budou účastníci schopni vytvořit vlastní B2B Lead generation strategie pro jejich firmy.

Účastníci programu Lead generation stratég tedy získají unikátní know how, které v první řadě umožní jejich firmám dynamický růst a rozvíjet se a v druhé řadě výrazně zvýší jejich osobní kvalifikaci.

Jaký je průběh programu?

1. den

Lead generation

Úvodním tématem prvního dne workshopu se účastníci dozví potřebnou Lead generation teorii. 

Pro samotnou realizaci strategie je nutné pochopit podstatu Lead generation systému a toho není možné dosáhnout bez teoretického základu.

  • Co to je Lead generation
  • Základní pojmy z oblasti Lead generation
  • Jaká je budoucnost B2B obchodu
  • Role marketingu a obchodu v Lead generation
  • Procesy při tvorbě Lead generation strategie

Výzkum

Jedním z nosných pilířů každé úspěšné strategie jsou vstupní data z kterých při tvorbě strategie vycházíte. 

Proto se tématu výzkumu a zpracování získaných dat budou účastníci pečlivě věnovat. Účastníci se naučí:

  • Jak realizovat interní výzkum
  • Jak na audit konkurence
  • Jak realizovat zákaznický výzkum
  • Využití SWOT analýzy pro Lead generation
  • Definování ICP

Zákaznická cesta

Důkladné mapování zákaznické cesty je stavebním kamenem pro úspěšnou Lead generation strategii. 

Účastníci se naučí, co to vůbec je zákaznická cesta a naučí se i techniky jejího mapování.

  • Co to je zákaznická cesta
  • Rozdíly mezi B2B a B2C zákaznickou cestou
  • Jaká jsou specifika zákaznické cesty v B2B
  • Jak správně mapovat zákaznickou cestu

2. den

Lead generation Framework

Všechna získaná data z prvního dne této Mini Akademie je nutné ukotvit do smysluplného frameworku.

Pro samotnou realizaci strategie je nutné pochopit podstatu Lead generation systému a toho není možné dosáhnout bez teoretického základu.

  • Jaké jsou druhy frameworků
  • Jaká je metodologie práce s frameworky
  • Jak využít framework pro marketingové a obchodní aktivity

Lead generation Systém

Pro správnou funkci Lead generation je klíčové, aby vše bylo ukotveno do jasného systému, který musí být vždy přizpůsobený potřebám konkrétní B2B firmy.

Nezbytnou součástí Lead generation jsou účinné Lead magnety a jejich následná implementace do celého systému.

  • Jak vytvořit Lead generation Systém
  • Jaké jsou vhodné nástroje pro jeho vytvoření
  • Jakou roli hraje Lead magnet v Lead generation systému
  • Jak zvolit vhodné Lead magnety
  • Jak správně vytvořit Lead magnet

Implementace Lead generation

I sebelepší strategie je úspěšná pouze tehdy, pokud je správně implementovaná do obchodního procesu B2B firem.

Předpokladem pro úspěšnou implementaci je i správná predikce výkonu, nákladovosti a potřebných zdrojů. V této části se budou účastníci využívat především tabulkové dokumenty a počítat.

  • Jak vytvořit harmonogram
  • Jak vytvořit plán nákladovosti
  • Jak na odhad výkonu Lead generation systému

3. den

Lead generation Mastermind

Úvodním tématem prvního dne workshopu se účastníci dozví potřebnou Lead generation teorii. 

Pro samotnou realizaci strategie je nutné pochopit podstatu Lead generation systému a toho není možné dosáhnout bez teoretického základu.

  • Co to je Lead generation
  • Základní pojmy z oblasti Lead generation
  • Jaká je budoucnost B2B obchodu
  • Role marketingu a obchodu v Lead generation
  • Procesy při tvorbě Lead generation strategie

Co je výstupem programu?

Díky absolvování programu Lead generation stratég pochopíte celou podstatu Lead generation systému a osvojíte si potřebný design proces, který je nutný pro tvorbu jakékoli Lead generation strategie. Co je ovšem klíčové, je fakt, že se dozvíte, jak s touto strategií dále pracovat.

Výhodou tohoto design procesu je, že jeho principy a metody můžete využívat pro tvorbu dalších růstových strategií nebo i pro řešení různých situací v rámci marketingu, obchodu a zákaznické péče.

Tento program jednoznačně výrazně zvýší vaši odbornost a i s ohledem na budoucí trendy v B2B bude vaše pozice ve firmách a všeobecně na trhu jednoznačně posilovat. Dovednost B2B lead generation bude v brzké době podmínkou pro pozice jako jsou CMO nebo CSO v případě strategy, ale i CSO v případě sales.

V průběhu Mastermind se zaměříme na využití Lead generation strategie v praxi.  Jaké jsou překážky, s čím jste se setkali, co vidíte, že vám nefunguje, s čím byste potřebovali pomoct apod.

Pro koho je tento strategický program vhodný?

Tanto strategická Mini Akademie je vhodná především pro B2B profesionály, kteří:

  • hledají cesty, jak strategicky rozvíjet jejich firmu
  • si uvědomují, že B2B nákup se dynamicky mění a zákaznická cesta nebyla nikdy složitější než je tomu dnes

Dále je Mini Akademie ideální pro ty, co si uvědomují, že správně vytvořený a implementovaný lead generation systém umožní jejich firmě:

  • zvýšit konkurenceschopnost na trhu
  • zvýšit obchodní výsledky
  • zvýšit tržní podíl
  • expandovat na další trhy
Alexander Visnyai

Lektor

Alexander Visnyai

Alexander Visnyai

Alex patří mezi TOP experty na B2B lead generation v Česku i na Slovensku. Je exGoogle Certified Trainer pro B2B Lead generation a aktuálně mentoruje pro #holkyzmarketingu.

Marketingu se věnuje více než 14 let a spolupracoval s klienty napříč různými obory v ecommerce i B2B. A to jak s klienty ze segmentu SME, tak i velkých firem s obratem přes 1 mld. Kč.

Více info o Alexovi

Reference Alexander Visnyai